“Wat me erg aanspreekt is dat de progressiegerichte aanpak een vriendelijke manier is om verder te komen. Dat merk ik steeds in de trainingen die ik bij jullie volg en in de aanpak zelf zit dat ook. Dat waardeer ik erg.”

"De cursus was interessant en bruikbaar. Elke keer dat ik een cursus bij jullie volg, ben ik verrast over de complexiteit en bruikbaarheid."
- Ellie