“Jullie nogmaals bedankt voor de lessen. Pas het nog steeds elke dag toe!”

"Wat een ervaring en wat een inzichten! De training heeft mij veel gebracht in mijn rol als leerwerkcoach, als medewerker, collega, maar daarnaast nog veel meer op persoonlijk vlak!"
- Leonie