“We zijn begonnen in de organisatie om facetten van progressiegericht werken toe te passen. Met name het kijken naar wat wel werkt en naar wat we willen behouden sloeg snel aan bij de mensen.”

'Ik wou dat we dit schooljaar waren begonnen met training in progressiegerichte stuurgesprekken! Als mentor en docent heb ik gewoon elke week meerdere van dit soort gesprekken met leerlingen. Progressiegericht sturen is echt heel anders dan wat ik eerder heb geleerd en veel effectiever!'
- Robin